مکنده مواد اولیه یا جارو برقی

  • جاروبرقی سه فاز
  • با کیلووات مختلف
  • برای مصارف صنایع مختلف
دسته:

مکنده مواد اولیه یا جارو برقی

جاروبرقی سه فاز با کیلووات مختلف برای مصارف صنایع مختلف از جمله یونولیت دستگاه های تزریق پلاستیک. در این مقاله قصد داریم در مورد مکنده مواد اولیه یا جاروبرقی برای شما توضیحاتی را ارائه دهیم‌. لطفا تا پایان مطلب همراه ما باشید‌.

مکنده مواد اولیه یا جارو برقی چیست؟

قوی‌ترین نوع جاروبرقی، مکنده‌های صنعتی است که طراحی آن‌ها بر اساس زباله‌ها و آلودگی‌های فراوان کارخانه‌های صنعتی می‌باشد. در واقع مکنده مواد اولیه یا جاروبرقی‌های صنعتی، تمامی کثیفی‌ها و زباله‌هایی که در محل‌های صنعتی یا نیمه صنعتی وجود دارند را کاملا پاک و تمیز می‌کند. از این جهت که آلودگی‌های موجود در خانه با آلودگی‌های موجود در کارخانه‌ها تفاوت دارد، بنابراین جاروبرقی صنعتی تفاوت‌هایی با جارو برقی‌های خانگی دارد.

از طرفی زباله و آلودگی‌های کارخانه‌های مختلف، با هم تفاوت دارد به همین خاطر انواعی از مکنده مواد اولیه یا جارو برقی در بازار موجود هستند که در نوع و اندازه موتور، تعداد موتور، توان کشیدن و… با هم تفاوت دارند. جارو برقی‌های صنعتی با توجه به بازدهی و قدرت آن‌ها، از قیمت‌های مختلفی برخوردارند. در صورتی که قصد خرید جارو برقی صنعتی را دارید، به قیمت، برند و مارک آن توجه کنید تا بهترین جارو برقی را با بهترین قیمت خریداری کنید. البته توجه داشته باشید که گرانی، ملاکی برای خوب و با دوام بودن جارو برقی نیست. یک جارو برقی خوب را از روی مارک و برند آن تشخیص دهید و گرانی را ملاک قرار ندهید.

خط تولید پلاستوفوم از زمینه های تخصصی فعالیت مجموعه آرتا ماشین می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با مجموعه آرتا ماشین در ارتباط باشید.

جارو برقی‌های صنعتی شامل یک محفظه هستند که داخل آن به وسیله یک مکنده خلا به وجود می‌آید و همین موضوع سبب می‌شود تا زباله‌ها به درون محفظه جارو برقی صنعتی جذب گردند و به علت تفاوت فشار میان هوای درون محفظه و بیرون آن، زباله‌ها از خارج مخزن به داخل آن ورود می‌کنند؛ بنابراین آشغال‌ها و زباله‌ها در درون محفظه می‌مانند. جارو برقی‌های صنعتی علاوه بر تمیزی سطح و جمع کردن زباله‌ها، به علت دارا بودن ظرفیت بسیار زیاد محفظه و نیروی فراوان، برای انتقال مواد و جا به جا کردن مواد نیز به کار برده می‌شود.

جارو برقی نیمه صنعتی چیست؟

جارو برقی نیمه صنعتی همانند جارو برقی‌های صنعتی از قدرت بالایی برخوردارند اما مخزن‌ آن‌ها نسبت به جارو برقی‌های صنعتی، کوچک‌تر می‌باشد. این نوع جارو برقی توانایی این را دارد که زمان زیادی روشن باشد بدون آنکه مشکلی پیش بیاید. جارو برقی‌های صنعتی به دلیل عملکردشان، از برخی لوازم بی نیاز هستند. برای نمونه لوله‌های فلزی جارو برقی‌های نیمه صنعتی تلسکوپی نمی‌باشند و اغلب دارای اندازه‌های تغییر ناپذیراند. همچنین اغلب جارو برقی‌‌های نیمه صنعتی دارای یک پارویی ساده و بدون مجموعه سیم جمع کن هستند. این جارو برقی‌ها ظاهری ساده با مدل مخزن سحطی دارند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره خط تولید یونولیت سقفی با مجموعه آرتا ماشین در تماس باشید. مجموعه آرتا ماشین در زمینه خط تولید یونولیت فعالیت می کند.

اجزای مختلف مکنده مواد اولیه یا جارو برقی

همانطور که در قبل نیز گفته شد، مکنده مواد اولیه یا جارو برقی‌ها در انواع مختلفی تولید و در بازار عرضه می‌شوند اما در همه آن‌ها اجزای مشترکی دیده می‌شود که از جمله آن‌ها پمپ، موتور، فیلتر و مخزن می‌باشد. پمپ جارو برقی وظیفه مکش هوا و آلودگی‌ها را دارد. پمپ مکش با عملکرد مناسب و قوی در سرعت و قدرت مکش تاثیر گذار است. وظیفه موتور دستگاه نیز تامین کننده انرژی مورد نیاز پمپ می‌باشد. لازم به ذکر است که موتور جارو برقی، الکترولیکی تک فاز یا سه فاز یا در بعضی مدل‌ها دیزل می‌باشد. البته بعضی جارو برقی‌ها، فاقد موتور هستند. فیلتر جزء بخش‌های مهم جارو برقی است که وظیفه به دام انداخته ذرات ریز و جلوگیری از پخش آن‌ها در محیط را دارد.

انواع مکنده مواد اولیه یا جارو برقی

مکنده مواد اولیه یا جارو برقی برای جمع آوری مواد یا انتقال آن‌ها بکار گرفته می‌شوند. این دستگاه از انواع مختلفی برخوردار است که در این قسمت به بررسی انواع مکنده بر اساس عملکرد می‌پردازیم.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره خط تولید پلاستوفوم یونولیت با مجموعه آرتا ماشین در تماس باشید. مجموعه آرتا ماشین در زمینه خط تولید پلاستوفوم فعالیت دارد.

جارو برقی تجاری

این جارو برقی‌ها از نظر قدرت و موتور نسبت به جارو برقی‌های خانگی قوی‌تر هستند. این دستگاه ابعاد بزرگ‌تری داشته و از قدرت مکش بالایی برخوردارند. برای نظافت محیط‌های تجاری، هتل‌ها، شرکت‌ها، ادارات و اماکن مذهبی از این نوع دستگاه به وفور استفاده می‌شود. از ویژگی جارو برقی تجاری می‌توان به بدنه استیل، قابلیت جمع آوری بالا، فیلتر پلی استوری، موتور قدرتمند و صدای کم اشاره کرد.

جارو برقی خانگی

ساده‌ترین نوع جارو برقی، جارو برقی خانگی است. جارو برقی‌های خانگی نیز در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند که در بین آن‌ها جارو برقی‌هایی که توسط شرکت‌های معتبر تولید می‌شوند از صدای پایین‌تری برخوردار هستند. جارو برقی‌های خانگی از مکش مناسبی برخوردارند و نیاز انسان را برطرف می‌کنند.

شرکت آرتا ماشین خط تولید فوم پلی استایرن را دارد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

جارو برقی صنعتی

این نوع از جارو برقی، قدرتمند و مقاوم‌ هستند که برای نظافت محیط‌های صنعتی، کارگاه‌ها و کارخانجات‌ها استفاده می‌شوند. بدنه فلزی مقاوم، قدرت مکش بالا، موتور قدرتمند و ایمنی بالا از ویژگی‌های جارو برقی صنعتی می باشند. فیلتر ایمنی این دستگاه که جزء فیلتر‌های هوا است، امکان مکش مواد پودری، ضایعات شیشه، خرده‌های چوب و… را فراهم کرده است. ساختار مقاوم خرطومی‌ها و نازل‌ها با جنس‌های متفاوت بسته به نوع آلودگی، امکان مکش آلودگی‌های مختلف را فراهم کرده است. رده پیشرفته مکنده صنعتی دارای موتورهای توربینی دائم کار، این امکان را فراهم کرده است تا از این دستگاه بطور 24 ساعت و بدون وقفه استفاده کرد.

مکنده هوا کار

در یکی از مدل‌های مکنده، دستگاه از موتور الکتریکی بهره مند نیست. این دستگاه که به نام مکنده هوا شناخته می‌شود، از یک کمپرسور هوا برای تغذیه موتور استفاده می‌کند. از معایب این نوع مکنده، افزایش احتمال آتش سوزی می‌باشد. مکنده هواکار در مکان‌هایی که به برق دسترسی ندارند به کار می‌رود.

مجموعه آرتا ماشین در زمینه خط پلاستوفوم دست دوم فعالیت می کند. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با مجموعه آرتا ماشین در تماس باشید.

مکنده ضد انفجار

در برخی از مکان‌ها، استفاده از جارو برقی ممکن است سبب انفجار شود. به عنوان مثال در صنایعی که با مواد پودری سر و کار دارند، انباشت حجمی از غبارات این مواد در محیط ممکن است سبب انفجار گردد. در این صنعت‌ها بهترین نوع مکنده، مکنده ضد انفجار است که در دو نوع مکنده هواکار ضد انفجار و مکنده صنعتی ضد انفجار و عایق کاری شده تولید و در بازار عرضه می‌شوند.

خرید مکنده اولیه یا جارو برقی

تا این جای مقاله با انواع مکنده مواد اولیه یا جارو برقی آشنا شدید. در این قسمت نکاتی که باید در هنگام انواع جارو برقی به آن دقت داشته باشید را بررسی می‌کنیم تا انتخاب بهتر و مناسب‌تری داشته باشید.

خط یونولیت بسته بندی از زمینه های فعالیت مجموعه آرتا ماشین می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بکیرید.

  • ظرفیت مخزنی که برای تمیزی آلودگی به آن نیاز دارید را در نظر داشته باشید.
  • نوع برقی که باید با آن جارو برقی را به کار بیندازید را بررسی کنید.
  • در صورتی که در صنعت‌هایی که با مواد شیمیایی سر و کار دارند، فعالیت می‌کنید از مکنده ضد انفجار استفاده کنید.
  • همواره بهترین مارک و مدل را انتخاب کنید.
  • نوع آلودگی و زباله‌های خود را در نظر داشته باشید.
  • از یک فروشگاه معتبر، مانند آرتا ماشین خریداری کنید.
  • گران بودن مدلی، نشان دهنده کیفیت و کارایی خوب آن نیست. یک جارو برقی با کیفیت با قیمت مناسب را خریداری کنید.

مراحل تولید یونولیت از مقالات شرکت آرتا ماشین می باشد که توصیه می کنیم این مقاله را مطالعه کنید.

در این مقاله مکنده مواد اولیه یا جارو برقی را بررسی کردیم. اکنون دیگر شما با انواع و نکات خرید این نوع دستگاه آشنا شدید. در صورتی که قصد خرید هر مدل از مکنده مواد اولیه یا جارو برقی را داشتید، به قسمت فروشگاه سایت آرتا ماشین مراجعه کنید. البته در سایت شماره کارشناسان قرار دارد در صورتی که نمی‌دانید کدام نوع مناسب کسب و کارتان است، با کارشناسان آرتا ماشین تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. از توجه شما سپاسگزاریم.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مکنده مواد اولیه یا جارو برقی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *