خط یونولیت خط پلی استایرن

خط یونولیت یا دستگاه یونولیت به همراه فروش خط کامل پلی استایرن و سی ان سی خط پلاستوفوم، قیمت خط یونولیت، برش پلاستوفوم، برش یونولیت، برش فوم سقفی.

دسته:

خط تولید یونولیت ( خط یونولیت )

اسم های متفاوتی برای یونولیت وجود دارد پلاستوفوم، پلی استیرن انبساطی و استایروفوم نام هایی هستند که در کشورهای مختلف برای این ماده گذاشته اند. یونولیت در بسته بندی و عایق کاری از اهمیت زیادی برخوردار است این ماده سبک، متخلخل و سفید رنگ می باشد که به فیبر سفید معروف است. یونولیت درشت ملکولی به رنگ سفید است که عایق صدا، رطوبت و دما می باشد و از فرآیندهای پتروشیمی ساخته می شود. یونولیت کاربردهای زیادی دارد این ماده در ساخت انواع فوم های بسته بندی، ساخت ماکت، عایق بندی ساختمان، ساخت تابلوهای تبلیغاتی و تزیینی و… بکار برده می شود.

اکنون که تا حدودی با یونولیت آشنا شدید با ما در این مقاله همراه باشید تا خط یونولیت را بررسی کنیم. در فرآیند پلیمریزاسیون یک هیدروکربن با جوش کم به مواد افزوده می شود تا در پردازش های بعدی سبب افزایش این مواد گردد. این مجموعه با سابقه درخشان در زمینه خط تولید یونولیت سقفی و خط کامل پلاستوفوم به صورت تخصصی فعالیت می کند.

خط یونولیت چیست؟

از مهم ترین مواد اولیه ی یونولیت استارین مونومر می باشد این ماده در فرآیند ریختن مواد پلی استایرن در قالب ها و منبسط شدن آن پدید می آید. استایرن مونومر یک ماده ی روغنی بدون رنگ است البته نمونه های قدیمی آن کمی زرد رنگ هستند. لازم به ذکر است که در این فرآیند یونولیت هم ساخته می شود. همچنین می توان استایرن مونومر را در بسیاری از گیاهان، میوه ها و سبزیجات یافت اما مقدار آن بسیار کم است. خط تولید پلاستوفوم یونولیت از دیگر زمینه های فعالیت شرکت آرتا ماشین می باشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

در ساخت یونولیت علاوه بر استارین مونومر مواد دیگری هم بکار برده می شود. مشتقات اتیلن و بنزین در یونولیت وجود دارند این مواد در فرآیندی به نام پلیمریزاسیون ساخته می شوند. شرکت آرتا ماشین قعال در زمینه خط تولید فوم پلی استایرن و خط پلاستوفوم دست دوم می باشد. در صورت نیاز به خدمات و اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

دستگاه های لازم برای تولید ورقه های یونولیت

به طور کلی این دستگاه ها از مهم ترین و اصلی ترین دستگاه های لازم برای تولید ورقه های یونولیت می باشند:

  • دستگاه موادپز پلاستوفوم
  • دیگ بخار استاندارد
  • دستگاه خشک کن مواد پلاستوفوم
  • دستگاه بلوکر
  • دستگاه برش پلاستوفوم
  • آسیاب مواد اضافی پلاستوفوم
  • مخزن کندانس
  • سیستم شوتینگ
  • شیرهای بخار

خط تولید فوم پلی استایرن

این مجموعه با سابقه درخشان در زمینه ساخت دستگاه ها خط پلاستوفوم توانسته بخشی از نیاز این صنعت رو که همواره مورد نیاز هموطنان عزیز هست رو برطرف کند. در کل صنعت پلاستوفوم یکی از صنایع پویا کشور عزیزمان در زمینه ساختمان هست که همواره توانسته بخش عمده ای از نیاز این صنعت رو برطرف کند.

خط یونولیت بسته بندی

آرتا ماشین پیشرو در زمینه خط یونولیت بسته بندی و خط تولید پلاستوفوم یونولیت می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با مجموعه ما تماس بگیرید. مجموعه آرتا ماشین فعال و پیشرو در خط تولید پلاستوفوم و خط پلاستوفوم می باشد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. در این مقاله سعی شد تا خط یونولیت و مواد اولیه ی آن را به طور خلاصه و مفید ارائه شود امیدواریم از این مطالب استفاده کرده باشید.

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خط یونولیت خط پلی استایرن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *